Uvjeti prodaje

OPĆI UVJETI

Internetsku prodaju na web-stranici www.monoi.hr obavlja Monoi d.o.o. Podhum 106, 51218 Dražice.
Osobni identifikacijski broj trgovačkog društva je (OIB): 33909956440

Ovim se uvjetima utvrđuje postupak naručivanja, plaćanja te reklamacije proizvoda koji su ponuđeni na ovim stranicama.
Internetske stranice tvrtke Monoi d.o.o. mogu se koristiti za Vašu privatnu upotrebu bez ikakvih naknada za korištenje, a prema slijedećim uvjetima i pravilima.

Prodavač je trgovačko društvo Monoi d.o.o. , a Kupac je posjetitelj ovih stranica koji popuni elektronsku narudžbu, pošalje je prodavatelju te izvrši plaćanje putem kartica: Visa, MasterCard, Maestro, Diners ili pouzećem (prilikom preuzimanja pošiljke iznos računa plaćate u gotovini djelatniku dostavne službe).

Tvrtka Monoi d.o.o. zadržava pravo na izmjenu ovih uvjeta i pravila. Sve promjene primjenjivati će se na korištenje internetskih stranica monoi.hr. Kupac snosi odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom kupnje, a usluge koje Vam pruža monoi.hr .
Internet prodavaonica ne uključuje troškove koje snosite koristeći računalnu opremu i usluge za pristup našim stranicama.
Poduzeće Monoi d.o.o. nije odgovoran za troškove telefona, internet prometa ili bilo koje druge troškove do kojih može doći.

NARUČIVANJE
Kupac naručuje proizvod ili proizvode putem elektronskog obrasca narudžbe. Kupcem se smatra svaka osoba koja elektronski naruči barem jedan proizvod, popuni tražene podatke i pošalje narudžbu.

Sve cijene izražene su u Hrvatskoj nacionalnoj valuti, hrvatska kuna (kn), s PDV-om.

Roba se naručuje elektronskim oblikom, pritiskom na određeni proizvod te spremanjem istog u košaricu. Roba se smatra naručenom u trenutku kada kupac odabere te potvrdi način plaćanja.

NAČIN PLAĆANJA:
Kreditnim karticama Visa, MasterCard i Maestro, Diners.

Na rate moguće je plaćati kreditnim karticama Erste banke.

PONIŠTAVANJE NARUDŽBE OD STRANE Monoi d.o.o.

Zadržavamo pravo da iznimno (djelomično ili u cijelosti) odustanemo od izvršenja narudžbe u slučajevima:

  • Kada na zalihama ponestane naručenih proizvoda
  • Kada je došlo do očite pogreške u cjeniku
  • Ako narudžbenica nije bila ispunjena u skladu s općim uvjetima ili
  • Ako kod kupca utvrdimo povećani rizik neplaćanja.
  • U svim tim i sličnim slučajevima, nakon što smo utvrdili nepravilnost, odmah ćemo Vas obavijestiti telefonski ili e-mailom o mogućem odstupanju od ugovora s naše strane.

OTKAZIVANJE ILI MIJENJANJE NARUDŽBE OD STRANE KUPCA
Narudžbu možete otkazati ili promijeniti njene detalje bez naknade, ako Vam roba još nije otpremljena sa skladišta.

ISPORUKA
Isporuku vršimo na području Republike Hrvatske. Dostavu dostupnih proizvoda obavlja GLS ili po potrebi druga dostavna služba. Naručeni proizvodi biti će dostavljeni prema uobičajenim uvjetima i pravilima službe prijevoznika.

Troškovi dostave su navedeni u pregledu košarice prije izvršenja plaćanja.

Naručene proizvode možete preuzeti i osobnim dolaskom u naše skladište u Podrvanj 27,  51219 Čavle.

Robu dostavljamo iz zalihe (unutar 2 – dva radna dana).

Naručeni proizvodi pakiraju se na način da tijekom uobičajene manipulacije ne budu oštećeni. Prilikom preuzimanja kupac je dužan provjeriti stanje pošiljke zajedno sa dostavljačem te u slučaju oštećenja odmah obavijestiti Prodavača i popuniti reklamacijski zapisnik koji se nalazi kod dostavljača. Prodavač se odriče svake odgovornosti u vezi oštećenja koja mogu nastati tijekom dostave.

Ako Kupac ne primi robu ili obavijest o isporuci, nakon što je poslana, u očekivanom vremenu, Kupac ima pravo o tome obavijestiti prodavača kako bi se poduzele radnje pronalaska pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka.

Ako Kupac odbije primiti robu koju je naručio, Prodavač ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih troškova koji su vezani za isporuku.

Prodavač se obvezuje poslati pošiljku Kupcu onoga trenutka kada zaprimi potvrdu kojom se odobrava on-line transakcija. Nakon zaprimanja te potvrde Prodavač se obvezuje poslati pošiljku u roku od 7 (sedam) radnih dana.

Nakon što dostavljač (tvrtka koja vrši dostavu) zaprimi pošiljku od strane Prodavača, Prodavač više nije odgovoran za daljnji tijek isporuke i eventualna kašnjenja te probleme koji mogu nastati u vezi daljnje manipulacije i isporuke robe.

UVJETI REKLAMACIJE

U slučaju reklamacije kupac je dužan vratiti nam proizvod u dogovorenom roku. Reklamaciju ćemo smatrati valjanom ako pregledom proizvoda utvrdimo da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača, te ukoliko nije prošlo više od 6 mjeseci od kupnje proizvodaKupac je dužan imati račun za proizvod koji reklamira, te originalnu ambalažu proizvoda. U tom slučaju ćemo u roku od 15 dana od primitka valjane reklamacije zamijeniti proizvod.

Tvrtka Monoi d.o.o. preuzima odgovornost za materijalne nedostatke sukladno Zakonu o obveznim odnosima.
Prije vraćanja reklamacije molimo Vas da nas kontaktirate na broj 0916180018, ponedjeljak-petak od 09:00 h do 16:00 h.

Reklamacije se uvažavaju u roku od 15 dana po prijemu robe uz priloženi originalni račun i ako su proizvodi u originalnoj ambalaži u slijedećim slučajevima:

  • Prilikom dostave krivo isporučenih proizvoda
  • Prilikom dostave proizvoda koji su oštećeni, a oštećenje nije posljedica loše manipulacije u dostavnome transportu
  • Ako je proizvodu istekao rok trajanja te je takav poslan Kupcu

Kupac ima obvezu pridržavati se uputa za čuvanje otisnutih na etiketi i čuvati proizvode koje prima kao dobar gospodar.

Ukoliko Kupac reklamirane proizvode šalje poštom ili kurirskom službom (s time da vrijedi pečat pošte) adresa za slanje je:

Monoi d.o.o.
Podrvanj 27
51219 Čavle

Kupac reklamaciju može prijaviti putem e-mail adrese: info@monoi.hr.

Ako su rok i uvjeti u skladu s gore navedenim, reklamiranu robu Kupac šalje na svoj trošak, a Prodavač snosi trošak slanja ispravne robe prema Kupcu u roku od 15 dana.

POVRAT  ROBE

Prema Zakonu o zaštiti potrošača, članku 72, svaki je potrošač u mogućnosti raskinuti ugovor sklopljen izvan poslovnih prostorija ili sklopljen na daljinu u roku od 14 dana.

Povrat ili zamjena robe je moguća u slučaju kada sa naručenih artikala niste skidali originalne etikete i kada posjedujete originalne kutije u kojima su artikli isporučeni. Prilikom povrata proizvoda na pakiranju se ne smije ništa lijepiti ili pisati, te se ne smije otvarati ambalaža, jer takve artikle nećemo prihvatiti za zamjenu ili povrat. Proizvod se ne smije  samo poslati u originalnoj kutiji, nego se mora staviti u dodatnu ambalažu, u suprotnom zamjena neće moći biti napravljena zbog oštećenja kutije.

Naručene artikle je moguće zamijeniti za isti artikl druge veličine ili drugi artikl (ili artikle) u roku 14 dana od zaprimanja paketa.

Također, ukoliko želite, možemo Vam plaćena sredstva vratiti na Vaš tekući račun (kod povrata paketa priložiti kopiju kartice tekućeg računa). U slučaj kada je paket plaćen kreditnom karticom, povrat sredstava se odvija na način da se kartičarskoj kući šalje zahtjev za storniranje transakcije.

Prilikom plaćanja PayPal-om povrat sredstava je moguć unutar 60 dana od obavljanja kupnje. U slučaju povrata, sredstva se vraćaju na Vaš PayPal račun.

Trošak dostave povrata artikla snosi kupac, dok trošak slanja zamjenskog artikla snosi Monoi d.o.o.

Prije svakog povrata ili zamjene robe, molimo Vas da nas kontaktirate na broj telefona 0916180018, ponedjeljak-petak od 08:00 do 16:00 h.

PRITUŽBE
U skladu s čl. 8. Zakona o zaštiti potrošača, s obzirom na kvalitetu naših usluga, Kupac može podnijeti prigovor u pisanom obliku na adresu:

Monoi d.o.o.
Podhum 106
51218 Dražice
HRVATSKA

Ili na e-mail: info@monoi.hr

Pritužba mora sadržavati: ime, prezime, adresu i e-mail adresu za odgovor. Mi ćemo odgovoriti na vaš pismeni prigovor u roku od 7 dana od dana primitka prigovora.

SIGURNOST PODATAKA POTREBNIH ZA KUPNJU
Vaši kontaktni podaci, e-mail, telefon i mobitel te adresa, biti će korišteni isključivo u svrhe provjere i dostave Vaše narudžbe te u svrhu informiranja Vas kao našeg kupca o posebnim akcijama, pogodnostima te promjenama u funkcioniranju web-shopa.

JEZIK
Narudžbe se zaprimaju na hrvatskom, talijanskom, njemačkom ili engleskom jeziku.

PODRŠKA
Imate li bilo kakvih pitanja ili poteškoća, slobodno nam se obratite na adresu: info@monoi.hr